komunikace se zákazníky a přepravními společnostmi
zpracování objednávek a požadavků zákazníka
příprava dokumentace k zásilkám
správa zákaznických portálů
příprava podkladů pro celní řízení
úzká spolupráce s Expedicí a Plánováním
cO BY VÁM NEMĚLO CHYBĚT
SŠ (ekonomického nebo technickoadministrativního zaměření)
anglický jazyk – komunikativní (slovem i písmem)
znalost MS Office (Excel)
organizační a komunikační dovednosti, logické myšlení
VÝHODOU: praxe na podobné pozici, znalost logistických systémů DCI+ a SAP, obecná znalost celních řízení a obchodní korespondence
CO Nabízíme
mzdové ohodnocení dle vašich zkušeností (základní nástupní mzda od 32 300 Kč na juniorní pozici)
pružnou pracovní dobu (pevné jádro 9-14 hodin) a možnost občasné práce z domova
zázemí silné stabilní mezinárodní společnosti v automobilovém průmyslu, jsme členem skupiny Toyota
odpovídající mzdové ohodnocení s pravidelným navýšením a finančními odměnami v průběhu roku (osobní ohodnocení, roční odměny)
příležitost k osobnímu i kariérnímu růstu. Zajímavou různorodou práci
širokou škálu benefitů: dotované závodní stravování nebo příspěvek na stravování, kafeterii na volnočasové aktivity, 5 týdnů dovolené a více za odpracované roky, příspěvek na penzijko nebo životko, akce pro zaměstnance, dárky, slevy a další benefity